RSS

nilai seorang lagenda..

aku bru je lps tgk game ac milan vs as roma..game nie kt san siro tp aku tgk kt chnl 811 (ASSP)..roma 3 n milan 2..game nie mla2 bosan tp last2 best n mndebarkn..milan usaha cri gol pnyamaan n brjaya..keadaan 1-1 time tue..pas2 roma bwk msk menez (aku x knl pn)..muda n brjaya jaringkan gol..roma 2 milan 1..smnt lps tue..hntrn kaka kpd ambrosini brjaya hslkn gol pnymaan..roma 2 milan 2..saat gntg skrg..milan x bleh klh d tmpt sndri sbb game arini amat bermakna utk sum1..roma dpt spkn prcuma mnt 85..totti lpskn 1 rembatan n gol..senyap san siro..aku pn trgamam x caya roma dpt gol..suma usaha dh trlmbat n as roma mng game tue....

paolo maldini..pemain prtahanan ac milan..umo dlm 40 thn.td game last dia..msa aku bka chnl nie..suma org tgh pgg bnnr yg ada nma paolo maldini..satu stdm beb..dorg brdiri n agkt bnnr tue..aku trtny2 gak..x lma lps tue bru aku tau td tue last game dia..lg la aku smgt nk tgk sbb lagenda akn lahir lps game nie..dgn umo yg dh 40 thn..x byk yg maldini bleh buat..hntr bola n kmbli brthn..klau maldini msh ada stamina rsa2 roma xkn dpt gol kedua..

tmt game..suma plyr..x kra la roma @ milan..coach roma,pegawai2,pngadil,ahli kprt..suma ucpkn thniah utk maldini..suma pkt plk dia..dlm keadaan plh2..dlm bola peluh mlmbg kn usaha n smgt hehe!!selesai ucpkn thniah maldini brlari keliling padang..dia brlari ngn bangga smbl mngucp kn tnda pnghrgaan kpd pmnt milan..pmnt milan lak..dorg brdri smbl mngngkt bnnr paolo maldini..brdri mngucapkan thniah n slmt tggl kpd seorg pemain yg mngabdikn dri utk bola sepak milan..tiada lg paolo maldini slps ini..yg tggl hny sptng nma....

0 borak2 kosong:

Post a Comment